Terapeutky a cvičitelky BBS radí, jak užívat života

02.08.2013 08:43

1. Pravidelnost

Důležitým faktorem pro zdravý život je pravidelnost. Organismus má v sobě biologické hodiny, které se násilným změnám brání.

2. Zdravá strava

Konzumace rozmanitých druhů potravin ve vyváženém poměru je cílem ke spokojenosti našeho těla. Příjem energie by neměl výrazně překročit výdej. Jídla jíme méně, ale více chodů. A když máme chuť na něco „nezdravého“? Netrapme se, vždyť žijeme jen jednou! Tyto potraviny však můžeme konzumovat v omezeném množství a ne příliš často.

3. Překonejme lenost

Dostatečný a pravidelný pohyb je důležitou složkou zdravého životního stylu. Ani zde nezapomeňme na pravidelnost! Našemu tělu mnohem více prospěje každodenní půl hodinové cvičení, než hodinový dril v tělocvičně „jednou za čas“.

4. Každý stroj potřebuje palivo

Naše tělo musí mít k dobré funkčnosti dostatečný přísun tekutin. Nejvhodnější tekutinou je voda, Bolí nás hlava, jsme unaveni či málo výkonní? Nejspíše málo pijeme! Dostatečná hydratace se projevuje i na kvalitě naší pleti.

5. Spánek nad zlato

O důležitosti spánku pro lidský organismus není pochyb. Každý z nás by měl alespoň trochu pamatovat na tzv. spánkovou hygienu. Mezi základní pravidla kvalitního spánku patří například vyvětraná, nehlučná a neosvětlená místnost.

6. Chvilka pro sebe

Relaxace má bezpochyby blahodárné účinky na tělo i psychiku. Způsobů relaxace jsou stovky - cíl je ve všech případech jasný -  takzvaně „vypnout“ a alespoň na chvíli zapomenout na každodenní starosti a povinnosti.

7. Manažer zdraví

Důležitým pomocníkem v péči o naše zdraví a zdravý životní styl může být také Elektronická zdravotní knížka, která obsahuje velmi praktický nástroj - aplikaci „Manažer zdraví“. Díky ní můžeme mít pod kontrolou termíny preventivních lékařských prohlídek či různých očkování.

8. Zvládání stresu

Život v dnešní době není jednoduchý.  Zdravý životní styl je velkým pomocníkem v boji proti stresu. Jak nejlépe zvládat stres? Jezme zdravě, pravidelně se hýbejme, relaxujme, dopřávejme si kvalitní spánek, ale také mysleme pozitivně, obklopujte se příjemnými lidmi a hodně se smějme.

9. Pozor na závislosti

Jedním z největších nepřátel zdravého životního stylu jsou závislosti. Závislost si můžeme vypěstovat na spoustě věcí - nezáleží, na čem zrovna „ujíždíte“ - ovšem všeho moc škodí.

10. Láska, optimismus, dobrá nálada

Opomíjenou součástí zdravého životního stylu je duševní pohoda. Ráno se na sebe usmát a s dobrou náladou vyrazit vstříc novým zážitkům. Je to také o lásce. Lepší, nežli lásku brát, je lásku dávat. Láska a dobrá nálada jsou jasné elixíry života a pilíře zdravého životního stylu.

 

Chcete „vypnout“ a relaxovat?

 

Přijďte nás navštívit do kosmetického salonu nebo do fitness centra.

 

Těšíme se na Vaši návštěvu

 

terapeutky a cvičitelky BBS

 

 

 

Novinky

19.03.2018 17:23
Připravili jsme pro vás super březnovou akci. Masáž dle vlastního výběru nyní s 50% slevou.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky kadeřnictví

24.10.2017 14:14
Vážení zájemci, máte poslední možnost v tomto roce absolvovat náš rekvalifikační kadeřnický kurz,...
03.07.2017 13:29
Letní kadeřnický rekvalifikační kurz nabízí poslední dvě volná místa! Neváhejte a přihlašte se....
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>