TRENÉRKY POWER PLATE a VACUSHAPE DOPORUČUJÍ

31.05.2013 10:00

Nejlepších sedm potravin na hlad
Pojem hubnutí má spousta klientek spojený s hladověním. Pocit hladu začíná v žaludku. Jakmile klesne hladina glykémie (krevní cukr) tělo uvolní hormony, které stimulují žaludek, tak se spustí jeho kontrakce, vyšle se signál pro mozek a Vy dostanete hlad. Snažte se jíst střídmě, pravidelně co 2-3 hod a nikdy se zbytečně nepřejídejte. Když máte dost, odložte vidličku a porci si nechte na později.
Pokud netrpíte hlady během vašeho stravovacího plánu, pak máte lepší šanci na začlenění zdravějších a nutričně bohatých potravin do jídelníčku.

Ryby
Ryby jsou jedním z nejvíce koncentrovaných zdrojů bílkovin. To je zcela zásadní fakt, protože ve srovnání s tukem nebo sacharidy je bílkovina jasný vítěz, pokud jde o potlačení hladu. Většina ryb má mnohem nižší obsah tuku než ostatní druhy masa (hovězí, vepřové, kuřecí krůtí...), ještě získáte více bílkovin na sousto. Čerstvé pečené nebo grilované ryby jsou nejlepší, ale pokud máte málo času na přípravu, nepřehlížejte ani uzenou makrelu, konzervovaného tuňáka nebo lososa, sardeli nebo sardinky, zmrazené rybí filety (treska), krevety, garnáty a mušle (hřebenatky).

Bobuloviny
Potraviny s vysokým obsahem vlákniny se tráví delší dobu, což poskytuje i delší výdrž energie. Všechny ostatní druhy ovoce poskytují vlákninu, bobuloviny ale patří opravdu k těm s nejvyšším množstvím nerozpustné vlákniny. Jeden šálek malin má neuvěřitelných 8 g vlákniny (dvakrát více než jedno celé jablko) a navíc obsahuje pouze 65 kalorií (273 kJ). Mražené bobulovité plody jsou vždy k dispozici, můžete je používat jako doplněk do proteinových koktejlů nebo si je posypat na bílý jogurt nebo tvaroh, když je čas dopolední svačinky.

Brokolice
Jedná se o zeleninu, která je vysoko v seznamu potravin, které skvěle zasytí. Obsahuje nízkokalorickou vlákninu a vodu. Jeden šálek nasekané vařené (nejlépe na páře) brokolice má 6 g nerozpustné vlákniny. A pokud si naplníte talíř vařenou brokolicí, získáte tak asi 50 kalorií (210 kJ) na porci.

Černé fazole
Fazole poskytují dvojitou zbraň proti hladu. Jsou bohaté na vlákninu a navíc obsahují slušné množství bílkovin. Půl šálku černých fazolí  dodá asi 8 g bílkovin a 8 g vlákniny. Ostatní druhy fazolí jsou v těsném závěsu. Fazole použijte do polévek, salátů nebo těstovin.

Quinoa
Quinoa je jednou z nejstarších světových potravin, byla především pěstována v Jižní Americe, kde dostala označení "matka zrna". Technicky se jedná o semeno. Quinoa má více bílkovin a železa než ostatní obilniny, jako je pšenice, žito, rýže nebo kukuřice. Příprava je velice rychlá a snadná, při konzumaci má jemnou texturu a velmi jemnou chuť. Semena jsou světle žluté barvy, ale můžete se setkat i s červeným zbarvením. Větší množství vlákniny získáte z celých zrn. Má také více bílkovin, než většina obilnin - asi 8 gramů na šálek. A na rozdíl od ječmene a hnědé rýže, které vyžadují dlouhé doby vaření, quinoa je vařená asi za 15 minut. Vyzkoušejte ji jako přílohu, nebo jako základ pro saláty s nakrájenou zeleninou a grilovaným kuřetem nebo rybou.

Nízkotučný jogurt řeckého typu
Většina nízkotučných mléčných výrobků je dobrým zdrojem bílkovin, ale jogurt řeckého typu je jasně tím nejlepším. Jeden kelímek nízkotučného jogurtu řeckého typu obsahuje téměř dvakrát tolik bílkovin jako běžný bílý jogurt. Jde tedy o zhruba 15 gramů na porci. Použít ho můžete i na dezert, protein se vás zasytí a pomůže předejít odpolednímu a večernímu mlsání.

Zeleninová polévka
Zeleninové polévky mají nízký počet kalorií a obsahují dost vody. Pokud zvolíte zeleninový vývar k obědu, znamená to, že poté budete spokojeni i s menší porcí svého hlavního jídla. Polévka je také skvělou odpolední svačinou.

Novinky

19.03.2018 17:23
Připravili jsme pro vás super březnovou akci. Masáž dle vlastního výběru nyní s 50% slevou.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky kadeřnictví

24.10.2017 14:14
Vážení zájemci, máte poslední možnost v tomto roce absolvovat náš rekvalifikační kadeřnický kurz,...
03.07.2017 13:29
Letní kadeřnický rekvalifikační kurz nabízí poslední dvě volná místa! Neváhejte a přihlašte se....
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>