ZDRAVÍ

24.07.2013 07:52

Jak zdravě snídat?

Mnoho klientek se ptá, co snídat, aby snídaně byla zdravá a rychlá. Také se ptáte, čím začít svůj den, abyste měli energii a přitom nepřibrali? Pokusíme se Vám dát odpověď.

Pro zdravé tělo a ducha je vydatná snídaně nezbytná.

Hlavní doporučení

  • snídat, snídat a zase snídat
  • snídaně tvoří 20 – 25 % denního energetického příjmu
  • měla by obsahovat bílkoviny, komplexní sacharidy a samozřejmostí jsou vitaminy, minerální látky a vláknina
  •  bílkoviny získáte z mléčných výrobků jako jsou jogurty do 3% tuku ve 100 g, kefíry, jogurtové nápoje, nízkotučný tvaroh (třeba na pomazánky), nízkotučné sýry (nejlépe do a včetně 30% tuku v sušině), sýry cottage, Lučina linie – masa – vybírejte z méně tučných uzenin jako je například drůbeží či krůtí šunka
  • komplexní sacharidy z celozrnného pečiva ( vícezrnné, hrubozrnné…), ovesných vloček, nepražené müsli, knäckebroty
  • ke každé snídani patří kousek zeleniny nebo ovoce (může být i ve formě džusu)
  • nápoj, nejlépe neslazený čaj
  • snídaně obměňujte, ať vás neomrzí

 

Zdravou snídani si můžete zakoupit i u nás – müsli tyčinku či syrovátka, která jsou zdrojem bílkovin, které můžete kombinovat s různými druhy mléčných výrobků.

 

Těšíme se na Vaši návštěvu trenérky z BBS

Novinky

19.03.2018 17:23
Připravili jsme pro vás super březnovou akci. Masáž dle vlastního výběru nyní s 50% slevou.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky kadeřnictví

24.10.2017 14:14
Vážení zájemci, máte poslední možnost v tomto roce absolvovat náš rekvalifikační kadeřnický kurz,...
03.07.2017 13:29
Letní kadeřnický rekvalifikační kurz nabízí poslední dvě volná místa! Neváhejte a přihlašte se....
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>